Se încarcă...

loading

Cum pot face retur?

Cum pot face retur?
Produsele pot fi returnate în orice magazin LC Waikiki, sau prin curierul DPD, în termen de 30 zile de la data livrării comenzii, însoțite de factura de achiziție, pentru comenzile care vor fi livrate incepand cu data de 26.11.2021. Pentru a solicita Returul este necesar sa va autentificati in contul de client LCWaikiki. In cazul in care ati optat pentru Plata la Livrare, este necesara introducerea datele contului bancar pentru a vi se rambursa contravaloarea returului.
In cazul in care vi se livreaza alte produse decat cele comandate de dumneavoastra, returul se poate efectua doar online, nu se pot returna in magazin.

Produsele sunt în responsabilitatea dumneavoastra până când sunt livrate la depozitul LC Waikiki, vă rugăm să vă asigurați că sunt împachetate corespunzător și nu pot fi deteriorate pe traseu.

Toate produsele returnate vor fi verificate la livrarea în depozitul LC Waikiki. Dacă nu se încadreaza în termenii de returnare (lipsa facturii, produsele sunt deteriorate sau uzate, etc.) avem dreptul de a refuza returul și de a nu procesa rambursul valorii produselor. 
 

Procesul de returnare

1. Produsele pot fi returnate împreună cu factura dupa ce veți completa formularul de retur pe care îl veți găsi pe verso.

2. Pe formularul de retur vă rugăm să alegeți produsele pe care doriți să le returnați, numărul de produse pe care doriți să le returnați și să alegeți motivul returului.

3. În cazul în care nu mai aveți factura, puteți să o printați din contul dumneavoastră online deschis pe site-ul nostru în secțiunea “Comenzile mele”.

4. Pentru a solicita Returul este necesar sa vă autentificați în contul de client LCWaikiki. În cazul în care ați optat pentru Plata la Livrare, este necesară introducerea datelor contului bancar pentru a vi se rambursa contravaloarea returului.

5. Cererea de retur va trebui completată din contul dumneavoastră deschis pe site-ul nostru.
6. Dupa ce veți crea cererea de retur, curierul Sameday vă va contacta în urmatoarele 48h cu privire la ridicarea coletului.

Procesul de returnare la Easybox

  • Dupa ce înregistrăm solicitarea ta de retur, vei primi  pe email și SMS codurile PIN si QR cu care sa deblochezi locker-ul easybox la returul comenzii. 
  • Vei avea la dispozitie 14 zile de la data solicitării returului pentru a returna produsel/e în locker-ele easybox, condiția este să nu depășești cele 30 de zile de retur.
  • Te rugăm să te asiguri că produsul/e returnat/e încap într-unul dintre sertare. Dimensiunile acestora sunt:
  • mare - 47 cm x 44.5 cm x 39 cm
  • mediu - 47 cm x 44,5 cm x 19 cm
  • mic - 47cm x 44,5 cm x 10 cm
  • Limita de greutate este de 20 kg
Atunci când aveți voucher-ul de retur în colet trebuie să urmăriți pașii de mai jos.

1.     Puteți accesa formularul de retur DPD la link-ul: https://voucher.dpd.ro/
·       Completați toate câmpurile obligatorii. Numărul voucherului de returnare poate fi găsit pe formularul de returnare din interiorul pachetului și este de formatul „RVXXXXXXXXXXX”.
·       După completarea tuturor câmpurilor, selectați butonul "Chemare curier".
2.     Puteți suna la centrul de asistență pentru clienți DPD, la numărul 0318249090, pentru a solicita o returnare în baza numărului voucherului de returnare.
·       După primirea solicitării dumneavoastrăde către compania de curierat, coletul de returnat va fi preluat de la adresa dumneavoastră
3.     Puteți aduce coletul de returnat, împreună cu formularul cu voucherul de returnare, la cel mai apropiat sediu DPD.