Se încarcă...

loading

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Această politică de confidențialitate a fost actualizată ultima dată în ianuarie 2024
 
Modificarea politicii de confidențialitate
În anumite circumstanțe, LC WAIKIKI poate, în calitate de operator de date cu caracter personal, să modifice această politică privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a reflecta schimbările în legislație, practicile interne și procedurile de prelucrare a datelor cu caracter personal sau progresele tehnologice realizate într-o anumită perioadă de timp. În cazul în care facem modificări în modul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate sau utilizate, acestea vor fi publicate în politica actualizată, iar data intrării în vigoare a politicii astfel modificate va fi publicată la începutul Politicii privind prelucrarea datelor. Prin urmare, această Politică de confidențialitate trebuie consultată periodic pentru a fi la curent cu cele mai recente politici și practici în acest domeniu.
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, cunoscută sub denumirea de „ Regulamentul general privind protecția datelor” sau, pe scurt, „GDPR”, vă aducem următoarele aspecte privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal:
 
Cine suntem noi
LC Waikiki este un retailer global de îmbrăcăminte cu sediul în Turcia, care operează în peste 30 de țări (lista subsidiarelor LC Waikiki) cu peste 40.000 de angajați, astfel că toate activitățile de prelucrare a datelor aferente sunt operate și realizate în comun de următoarele entități din Grupul de companii LC Waikiki în calitate de controlori în comun:
1. In principal de catre LC WAIKIKI RETAIL RO S.R.L., societate fiica inmatriculata si functionand in conditiile legii romane, cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 6, B-dul Timisoara 26Z, Etaj 11, inregistrata corespunzator la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub Nu. J40/9674/2009, avand inregistrare fiscala si nr. RO 26054330, pentru toate operațiunile legate de încheierea și executarea contractului de vânzare la distanță (comenzi, expediere etc.);
2. În subsidiar de către LC WAIKIKI MAĞAZACILIK HIZMETLERI TIC. A.Ş., societate-mamă și acționar unic al LC WAIKIKI RETAIL RO S.R.L înregistrată și care funcționează conform legislației turcești, cu sediul în Turcia, 15 Temmuz Mahallesi Gülbahar Cad. No:41 Bağcılar, 34212 İstanbul, Turcia.
 
Ce date personale procesăm?
 
Dacă vizitați magazinele noastre
Pentru emiterea de facturi de produse, facturi de retur și ordine de plată vom avea nevoie de numele, prenumele, adresa și semnătura dvs. Pentru rezolvarea reclamațiilor primite de la dvs. prin intermediul Registrului de reclamații, vă veți procesa numele complet, prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon. Pentru a asigura securitatea magazinului și pentru a monitoriza rutele de acces și activitatea în magazinele LC WAIKIKI prin sisteme CCTV vom imagini video în care ați putea apărea. De asemenea, folosim imaginile pentru a organiza cel mai bine activitatea magazinului pentru satisfacția optimă a clienților (asigurându-vă că toate produsele sunt afișate și ușor de accesat, completarea rafurilor goale cu marfă nouă, curățarea umeraselor din apropierea cabinelor de schimb etc.).
• Dacă rezervați un produs în magazin sau un produs disponibil într-un alt magazin LC WAIKIKI, vom avea nevoie de numele, prenumele și numărul dvs. de telefon pentru a vă informa când vă puteți ridica produsul
 
Dacă vizitați site-ul nostru
• Date privind profilarea utilizatorilor site-ului LC WAIKIKI conform Politicii de cookie-uri pe care le puteți accesa aici: vârstă, sex, IP, date de trafic, date de localizare geografică, informații despre dispozitiv (ID dispozitiv, versiune software, conexiune utilizată, sistem de operare, browser utilizat), cuvinte cheie căutate de utilizator în funcție de interesele acestuia;
• Date privind contul dvs. de cumpărături: nume, prenume, adresa de facturare și livrare, ID-ul contului și parola, adresa de e-mail, numărul de telefon, istoricul și preferințele de cumpărături și plăți, conținutul coșului de cumpărături și interacțiunile dvs. cu Serviciile noastre de asistență clienți online.
 
Dacă vrei să faci parte din echipa LC WAIKIKI
• Datele procesului de recrutare: nume, prenume, vârstă, sex, naționalitate, adresă, date CV, carnet de muncă (dacă este cazul), nivelul și specializarea studiilor cerute de o fișă a postului; scrisoare de recomandare, referințe de la locurile de muncă anterioare (dacă este cazul), documente de susținere a rezultatelor testelor și evaluării specifice, inclusiv date sensibile, cum ar fi cazierele judiciare, certificatul de examinare psihologică (dacă este cazul).
 
Dacă contactați Call center-ul nostru
• Date vocale: vocea dvs. și informațiile furnizate pe parcursul întregului apel telefonic.
 
Dacă accesați platformele noastre de socializare
În cadrul paginilor noastre de socializare, cum ar fi pagina Facebook și Instagram, putem prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal, după cum urmează:
- dacă trimiteți un mesaj către pagina noastră, avem acces la profilul dvs. public (care include numele dvs. de utilizator), precum și la conținutul și data/ora mesajului respectiv. Mesajele pot fi folosite, de exemplu, dacă solicitați informații suplimentare despre o comandă (data de livrare) sau puteți folosi pagina noastră pentru a aplica la un anunț de angajare, caz în care avem acces la toate informațiile pe care le-ați completat în profilul dvs. personal prin Facebook (nume/prenume, oraș, număr de telefon, adresă de e-mail, educație, experiență etc.) sau informații similare pe Instagram;
- dacă comentați la o postare pe pagină, avem acces la profilul dvs. public (care include numele dvs. de utilizator), precum și la conținutul și data/ora acelui comentariu;
dacă interacționați cu conținutul paginii noastre (like, share), vă putem vizualiza profilul public (care include numele dvs. de utilizator) și tipul de interacțiune.
- în cazul în care participați la un concurs sau campanie, vă vom colecta numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail, numărul comenzii dacă este necesar, numărul de urmărire a mărfii dacă este necesar, factura produsului achiziționat în cazul în care aveți o întrebare o comandă sau folosim informațiile indicate pentru a vă trimite premiul concursului.
 
Atunci când interacționați cu pagina noastră, platformele de social media prelucrează anumite date personale pe baza cărora ne furnizează statistici agregate. Aceasta nu include datele personale în mod direct, dar se limitează la:
- numărul de clicuri pe datele de contact;
- numărul de vizualizări ale paginilor;
- numărul de previzualizări ale paginii prin plasarea mouse-ului peste numele paginii (hover);
- numărul de like-uri paginii;
- numărul de persoane cărora le-a fost afișat conținutul din pagină;
- numărul de recomandări de pagini făcute de oameni;
- numărul de interacțiuni cu conținutul paginii (like, share, comment, etc.)
- numărul de vizualizări ale videoclipurilor de pe pagină mai mult de 3 secunde;
- numarul de ventilatoare;
- numărul de persoane care vizionează campaniile noastre promoționale.
 
De asemenea, atunci când personalizăm audiența postărilor sau campaniilor noastre publicitare pe Facebook, setăm categorii de interese care vă pot include (de exemplu bărbat din București, între 25 și 45 de ani, interesat de călătorii). Chiar dacă aceste categorii se bazează pe prelucrarea datelor cu caracter personal, noi nu avem acces la ele, ci doar la rezultatele statistice rezultate în urma analizelor, întrucât Facebook ne pune rezultatele direct la dispoziția noastră, așa cum am menționat.
Pentru a afla mai multe despre modul în care Facebook vă prelucrează datele personale pentru a stabili categorii de interese, puteți citi Politica de utilizare a datelor Facebook la https://www.facebook.com/about/privacy/previous
Pentru a afla mai multe despre modul în care Instagram vă prelucrează datele personale pentru a stabili categorii de interese, puteți citi politica de confidențialitate Instagram la https://help.instagram.com/155833707900388
 
De unde obținem datele personale
De regulă, datele personale pe care le procesăm sunt obținute direct de la dumneavoastră. Cu toate acestea, există situații în care vom fi și în posesia datelor dumneavoastră cu caracter personal prin alte mijloace legitime, cum ar fi executarea unui contract la care nu sunteți parte:
• Dacă sunteți desemnat ca persoană autorizată sau contact de afaceri pentru partenerii noștri;
• Dacă achiziționați un produs LC Waikiki de la magazinul/piața online parteneră;
• Dacă utilizați reducerile magazinului nostru sau orice alte beneficii câștigate în campaniile partenerului nostru (mall-uri);
• Dacă lucrați ca angajat închiriat în magazinele noastre;
• Dacă permiteți platformelor de recrutare să ne transmită CV-ul.
 
Scopurile prelucrarii
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de LC WAIKIKI în scopuri legitime, conform reglementărilor legale în vigoare, după cum urmează:
• Folosim un instrument de analiză a comportamentului care ne ajută să înțelegem cum interacționează utilizatorii cu site-ul nostru web. Funcțiile acceptate captează interacțiunile utilizatorului pe site-ul nostru web, cum ar fi modul în care este redată pagina și interacțiunile utilizatorului, cum ar fi mișcările mouse-ului, clicurile, derulările și așa mai departe. Deci, vom lua decizii bazate pe date cu privire la ceea ce funcționează și ce nu, să înțelegem elementele confuze ale paginii noastre web, să identificăm comportamentul utilizatorilor și să adăugăm conținutul necesar paginii noastre, să testăm și să publicăm idei noi pe pagina noastră web, să studiem clicurile utilizatorilor, și comportamentul de defilare și oferă o experiență mai bună pentru clienți pe site-urile noastre web.
• Datele colectate de cookie-urile de publicitate, tehnologiile publicitare și alți identificatori online, istoricul căutărilor și conținutul de acces pe site-ul nostru.
• Pentru a viza bannerele noastre publicitare, mai precis pentru a vă arăta publicitate LC Waikiki pe platformele de Social Media așa cum este descris mai sus sau pe alte site-uri web pe care le utilizați.
Folosim în acest scop mai multe rețele de marketing digital, schimburi de anunțuri și tehnologii de publicitate, cum ar fi cookie-uri publicitare, semnalizatoare web, pixeli, identificatori online și etichete publicitare, inclusiv servicii specifice oferite de site-uri și rețele sociale, cum ar fi serviciul Facebook Custom Audience.
Bannerele și reclamele LC Waikiki pe care le puteți vedea se vor baza pe activitatea dumneavoastră pe site-ul nostru web (istoricul căutărilor și conținutul accesat) sau pe bannere și anunțuri LC Waikiki pe care ați făcut clic/accesat anterior.
• Vom face acest lucru numai dacă ați consimțit, în conformitate cu articolul 5(a) din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, pentru utilizarea cookie-urilor de publicitate pe site-ul nostru. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe detalii. Vă puteți retrage consimțământul și vă puteți gestiona setările cookie-urilor în orice moment.
• Încheierea și executarea contractelor cu partenerii noștri;
• Pentru a procesa, confirma și onora comanda, inclusiv confirmarea plății, actualizarea cu privire la starea comenzii și expedierea comenzii către dvs.;
• Pentru suport Clienți și asistență generală;
• Gestionarea sistemelor de comunicații și a sistemelor IT, realizarea rapoartelor de audit, gestionarea securității bazelor de date și a tuturor sistemelor IT;
• Întocmirea documentelor fiscale și colectarea sumelor de plată de la persoane fizice, inclusiv recuperarea datoriilor și a facturilor emise de furnizori;
• Să emită facturi de produse, facturi de retur și ordine de plată;
• Pentru a rezolva reclamațiile primite de la dumneavoastră prin intermediul Registrului de reclamații;
• Asigurarea securității bunurilor și persoanelor din interiorul magazinelor LC WAIKIKI’S prin utilizarea sistemului de supraveghere video;
• Desfășurarea activităților de recrutare/selectare pentru ocuparea posturilor vacante și gestionarea dosarelor de recrutare/concurs în diferitele etape ale procedurii;
• Dezvoltarea de campanii pentru clienți sau potențiali clienți prin intermediul unui newsletter electronic sau SMS în scopuri de marketing direct;
• Eficientizarea serviciilor puse la dispozitia clientilor si imbunatatirea constanta a calitatii serviciilor oferite, in special, serviciul Call Center prin inregistrarea apelurilor sau a serviciilor si produselor web prin invitarea dumneavoastra la completarea sondajelor noastre;
• Pentru a vă înregistra contul de utilizator pe site-ul nostru web;
• Reprezentarea societatii in instante si in fata autoritatilor publice.
 
 
NOTĂ
Dacă LC WAIKIKI dorește să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri decât cele declarate inițial, vi se va furniza o notă informativă separată care detaliază scopul ulterioar al prelucrării, temeiul legal al prelucrării și perioada de păstrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal, împreună cu orice alte informații utile în legătură cu prelucrarea ulterioară, pentru a vă permite să vă exprimați consimțământul în mod liber, cu bună știință și expres pentru fiecare operațiune de prelucrare (dacă o astfel de prelucrare este condiționată de obținerea consimțământului dumneavoastră expres).
 
Temeiul juridic al prelucrării
• Efectuarea demersurilor la cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract (Articolul 6 (1) (b), din GDPR);
• Îndeplinirea obligațiilor legale de către LC WAIKIKI (Articolul 6 (1) (c) din GDPR);
• Interesul legitim al LC WAIKIKI (Articolul 6 (1) (f) din GDPR), cum ar fi organizarea întregii activități LC WAIKIKI în scopul desfășurării activității; Programarea aplicațiilor IT; solutionarea reclamatiilor si solicitarilor primite de la clienti sau alte persoane interesate; monitorizarea accesului la magazin; inițierea și desfășurarea de litigii de către instanțele de judecată și (eventual) alte autorități publice;
• Consimțământul dumneavoastră pentru prelucrare, atunci când este acordat în mod expres, în mod liber și necondiționat, în situații specifice, cum ar fi, de exemplu, procesarea de marketing (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR).
Cât timp păstrăm datele personale
• Datele personale prelucrate în scopuri contabile, în special cele legate de facturare și plăți, vor fi stocate pe o perioadă de 10 ani începând cu data de 1 ianuarie a anului următor încheierii exercițiului financiar în care au fost întocmite conform prevederilor legale;
• Datele personale din procesul de recrutare vor fi păstrate pe o perioadă de 6 luni de la încheierea procesului de recrutare/selectare pentru postul vacant;
• Înregistrările video ale camerelor de supraveghere ale magazinului se păstrează maxim 30 de zile;
• Datele cu caracter personal transmise prin Registrul de Contestații, conform legislației, se păstrează cel puțin 1 an de la finalizarea acestuia;
• Formularele de rezervare produse vor fi pastrate in compartimente speciale la magazinul unde ati solicitat produsul pana la sosirea produsului;
• Datele cu caracter personal prelucrate pentru incheierea si derularea contractului de vanzare la distanta (achizitii online) vor fi pastrate pe toata perioada contractuala plus o perioada de maxim 10 ani in care drepturile conexe trebuie sa ajunga la prescriptie/prescriptie;
• Datele personale prelucrate în scopul contului de utilizator vor fi păstrate atâta timp cât contul dumneavoastră este valabil. Contul dumneavoastră va fi dezactivat și închis după o perioadă de inactivitate de 2 ani calculată de la ultima conectare în acel cont;
• Datele prelucrate în baza consimțământului dumneavoastră vor fi prelucrate în perioada de valabilitate a consimțământului dumneavoastră sau până când alegeți să vă retrageți consimțământul sau datele nu mai sunt necesare;
• Datele prelucrate în interesul nostru legitim vor fi prelucrate pe o perioadă de maximum 5 ani, după care vor fi anonimizate și prelucrate în scopuri statistice
Atunci când condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal prevăzute de legislație nu se mai aplică, LC WAIKIKI trebuie să șteargă, să distrugă sau să anonimizeze datele cu caracter personal din oficiu sau la cererea persoanei vizate. Datele cu caracter personal, care sunt prelucrate în conformitate cu legislația, sunt șterse, distruse sau anonimizate de către operatorul de date din oficiu sau la cererea persoanei vizate, atunci când aceste date cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopul prelucrării.
În anumite circumstanțe, cum ar fi pentru a ne îndeplini obligațiile legale sau de reglementare, pentru a rezolva disputele, a preveni frauda și abuzul sau pentru a aplica termenii și condițiile noastre, este posibil să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal după ce am terminat de furnizat servicii sau pentru mai mult timp. decât politica noastră generală de păstrare.
 
Cui împărtășim datele dumneavoastra personale
În anumite condiții reglementate expres, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de către LC WAIKIKI, prin intermediul procesatorilor sau în comun cu alte companii, în acest din urmă caz, ca o relație de tipul Controlorilor Comune care vor stabili în comun scopuri și mijloace de prelucrare, conform la prevederile art. 26 din RGPD.
În unele situații, furnizorii de servicii cum ar fi, dar fără a se limita la, furnizorii de servicii și sistemele IT, diverși parteneri contractuali precum Microsoft Corporation, Iron Mountain, etc. De asemenea, veți putea trimite datele dumneavoastră către avocați, contabili, auditori sau alți profesioniști cărora li se cere să păstreze secretul profesional.
Pentru raportarea către autoritățile statului, în conformitate cu obligațiile legale în vigoare, va fi necesar să transmiteți datele dumneavoastră către diferite instituții publice.
 
 
Transferuri de date cu caracter personal către țări terțe
 
Vă împărtășim datele personale în cadrul grupului de companii LC Waikiki, în special cu LC WAIKIKI MAĞAZACILIK HIZMETLERI TIC. A.Ş., societate-mamă și acționar unic al LC WAIKIKI RETAIL RO S.R.L înregistrată și care funcționează conform legislației turcești, cu sediul în Turcia, 15 Temmuz Mahallesi Gülbahar Cad. No:41 Bağcılar, 34212 İstanbul, Turcia
În cazul în care datele dumneavoastră vor fi transferate către alte companii din alte țări pentru a iniția, încheia și dezvolta contracte și/sau proiecte cu o astfel de entitate precum, dar fără a se limita la gestionarea călătoriilor și procesarea și livrarea comenzilor, veți fi informat și va fi finalizat. numai prin asigurarea garanțiilor prevăzute de art. 44-49 din GDPR.
 
 
Securitatea datelor cu caracter personal
LC Waikiki ia toate măsurile necesare pentru a se asigura că angajații săi, precum și toate companiile și organizațiile cu care lucrează, exercită atenția cuvenită și sunt conștienți de securitatea datelor. LC Waikiki oferă angajaților săi instruire privind securitatea datelor atunci când încep să lucreze la companie și, de asemenea, în etapele ulterioare, pentru a-și actualiza cunoștințele în acest sens. Toți angajații care accesează date personale sau sensibile sunt obligați să furnizeze o scrisoare de angajament în legătură cu securitatea și confidențialitatea acestor date.
În cazul oricărei neconformități cu politicile și procedurile, se iau măsuri disciplinare. Securitatea datelor cu caracter personal este asigurată cu protocoale protejate prin parolă, firewall-uri și mecanisme de control al accesului. Datele sunt clasificate și etichetate. Se iau măsuri de securitate fizică împotriva amenințărilor externe și periferice. Modificările efectuate în sistemele informatice sunt înregistrate. Pentru a evita pierderile de date, copia de rezervă a datelor cu caracter personal se face conform politicii de backup a datelor. Sistemele de informații sunt scanate în mod regulat pentru vulnerabilități de securitate și orice vulnerabilitate detectată este eliminată. În cazul oricărei încălcări a securității informațiilor, neconformitățile sunt determinate imediat și sunt luate toate măsurile necesare pentru a elimina și preveni reapariția acestor neconformități.
De asemenea, deținem un certificat ISO/IEC 27001- Sistemul de management al securității informațiilor, ceea ce înseamnă că folosim cele mai înalte standarde în protejarea tuturor datelor pe care le procesăm și suntem auditați periodic de un auditor de securitate independent.
 
Măsurile tehnice sunt enumerate mai jos:
• Se efectuează controale informatice interne pentru sistemele operate de companie.
• Serverele noastre sunt păstrate în locații securizate cu acces fizic strict (CCTV, ID Card Management, securitate umană, căi de acces securizate etc.); avem soluții de oglindire, backup-uri periodice și un plan de recuperare în caz de dezastru;
• Evaluarea riscului IT al sistemelor operate de companie este realizată ca parte a procesului de management al riscului corporativ.
• se oferă e-training privind confidențialitatea și securitatea datelor pentru a crește gradul de conștientizare a personalului legat de datele personale și de legile privind protecția datelor.
• Personalul trebuie să furnizeze o scrisoare de angajament legată de responsabilitățile lor pentru securitatea datelor. În cazul oricărei neconformități cu politicile și procedurile, se iau măsuri disciplinare.
• Datele prelucrate de companie sunt clasificate în funcție de nivelul lor de confidențialitate, iar informațiile sunt partajate în cadrul companiei și în afara companiei folosind metode alese în funcție de clasificarea datelor.
• Firewall-urile, serverele proxy, rețelele și subrețelele sunt utilizate pentru securitatea rețelei și a datelor a companiei.
• Regulile de acces firewall sunt revizuite periodic pentru a se asigura că protocolul protejat prin parolă este utilizat pentru securitatea datelor la nivel de aplicație și serviciu.
• Autentificarea multifactorială este utilizată pentru a accesa sistemele critice ale companiei.
• Există sisteme pentru prevenirea sau detectarea transferului neautorizat de date de la companie, sunt identificate reguli tehnice pentru funcționarea acestor sisteme, iar respectarea acestor reguli este monitorizată.
• Se efectuează periodic teste generale de infiltrare, scanări ale vulnerabilităților generale și bazate pe aplicații și scanări de cod și, dacă este necesar, se iau acțiuni corective.
• Accesul angajaților IT la datele personale este controlat și supus aprobării; de asemenea, orice acțiune din contul de administrator este înregistrată.
• Există o pistă de audit a oricărei modificări de făcut asupra sistemelor operate de companie, pentru a urmări orice problemă legată de securitatea datelor.
• Datele cu caracter personal sunt distruse fără a lăsa o urmă de audit și a face imposibilă recuperarea acestor date
• Sunt luate măsuri de întărire pentru serviciile și sistemele IT
• Aplicațiile centrale sunt utilizate pentru a preveni programele malware, iar baza de date cu programe malware este actualizată în toți utilizatorii finali.
• Locurile în care se stochează și se face copii de rezervă ale datelor sunt securizate fizic. Factorii de mediu sunt monitorizați central.
• Conform legislației aplicabile, toate tipurile de suporturi digitale, în care sunt stocate datele personale, sunt protejate cu parolă sau metode criptografice pentru a îndeplini cerințele de securitate a datelor.
• Copierea de rezervă a datelor personale este pentru a evita pierderile de date, conform politicii de copiere de rezervă a datelor
 
 
Drepturile dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Aveți următoarele drepturi în legătură cu datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră:
Dreptul dumneavoastră de a fi informat cu privire la modul în care sunt utilizate datele dumneavoastră cu caracter personal
Aveți dreptul să vi se furnizeze suficiente informații, într-o formă concisă, transparentă și ușor de înțeles, pentru a obține o perspectivă și înțelegere a activităților noastre de prelucrare și, astfel, pentru a asigura transparența utilizării datelor cu caracter personal. Pentru astfel de scopuri informative, am conceput și pus la dispoziție această Politică de confidențialitate.
Această Politică de confidențialitate vă va ține la curent cu privire la modul în care vom folosi datele dumneavoastră personale. Toate detaliile necesare au fost furnizate aici, așa că vă rugăm să le citiți cu atenție.
Dreptul dumneavoastră de acces
Pe scurt
Dacă ne trimiteți o cerere de acces, vă vom confirma dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și, dacă da, vă vom furniza o copie a acestor date cu caracter personal (împreună cu anumite alte detalii).
Detaliat
• La cererea dumneavoastră, vă vom confirma că prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și, dacă da, vă vom furniza o copie a datelor dumneavoastră personale care fac obiectul prelucrării noastre și următoarele informații:
A. scopurile prelucrarii;
b. categoriile de date cu caracter personal vizate;
c. destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost sau urmează să fie dezvăluite datele cu caracter personal, în special destinatarii din țări terțe sau organizații internaționale;
d. dacă este posibil, perioada pentru care datele cu caracter personal urmează să fie stocate sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a determina perioada respectivă;
e. existența dreptului de a solicita operatorului să rectifice sau să șteargă datele cu caracter personal sau să restricționeze prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau dreptul de a se opune prelucrării;
f. dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;
g. în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile despre sursa acestora;
h. existența unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri și, în acele cazuri, informații relevante privind logica utilizată și semnificația și consecințele așteptate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
• Dacă vă transferăm datele în afara Spațiului Economic European sau către o organizație internațională, aveți dreptul de a fi informat cu privire la măsurile de protecție adecvate aplicate.
• Prima copie a datelor dumneavoastră personale este furnizată gratuit. Pentru specimene suplimentare ale acelorași date personale, este posibil să percepem o taxă suplimentară rezonabilă, ținând cont de costurile administrative aferente.
 
Dreptul dumneavoastră de a corecta datele personale
• Dacă datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să le corectați. Puteți face acest lucru personal, actualizând informațiile contului dvs. de utilizator. Dacă nu doriți să actualizați personal sau nu aveți un cont de utilizator, puteți trimite o solicitare și vom efectua modificările necesare.
• Dacă ți-am partajat datele personale cu alții, le vom anunța despre modificări, acolo unde este posibil. Dacă ne cereți, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune, de asemenea, cui v-am partajat datele personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.
• Pentru a păstra datele personale exacte, vă putem solicita din când în când să vă reconfirmați/reînnoiți datele personale.
 
Dreptul dumneavoastră de a șterge datele personale
Pe scurt
• Cunoscut și ca „dreptul de a fi uitat”, acest drept vă permite să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite circumstanțe, cum ar fi în cazul în care nu mai avem nevoie de el sau dacă vă retrageți consimțământul (unde este cazul). Vom îndeplini cererea dumneavoastră, cu excepția cazului în care avem un motiv pentru a vă păstra datele personale.
• Dacă am partajat datele dumneavoastră cu caracter personal altor persoane, le vom anunța despre ștergere, acolo unde este posibil. Dacă ne întrebați, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom informa, de asemenea, cui v-am partajat datele personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.
Detaliat
• Ne puteți cere să ștergem datele dumneavoastră cu caracter personal și vom răspunde solicitării dumneavoastră fără întârzieri nejustificate, dacă una dintre următoarele circumstanțe:
A. Datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate;
b. Vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când prelucrarea datelor dumneavoastră se bazează pe consimțământul dumneavoastră și nu există nicio altă bază legală pe care să vă procesați datele cu caracter personal;
c. Vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră în interesul nostru legitim, inclusiv crearea de profiluri pe baza acestui motiv, sau vă opuneți prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri în scopuri de marketing direct;
d. Datele dumneavoastră au fost prelucrate ilegal;
e. Datele cu caracter personal ar trebui șterse pentru a respecta o obligație legală în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului național;
f. Datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu furnizarea de servicii de informare către copii, iar baza prelucrării este consimțământul.
• Cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau implică eforturi disproporționate, vom notifica fiecare destinatar căruia i-au fost dezvăluite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de ștergere. La cererea dvs., vă vom informa cu privire la acei destinatari.
• Ne rezervăm dreptul de a refuza ștergerea datelor dumneavoastră atunci când prelucrarea este necesară:
A. Pentru exercitarea dreptului la libera exprimare si informare;
b. Pentru a ne conforma unei obligații legale care ni se aplică în calitate de operator de date cu caracter personal;
c. În scopuri de arhivare în interes public, de cercetare științifică sau istorică, sau în scopuri statistice, în măsura în care ștergerea datelor este de natură să facă imposibilă sau să afecteze grav atingerea obiectivelor prelucrării;
d. Pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în instanță.
 
Dreptul dumneavoastră de a ne restricționa utilizarea datelor dumneavoastră
Pe scurt
• În anumite circumstanțe (inclusiv în cazul în care folosim interese legitime, așa cum se precizează mai jos), ne puteți cere să încetăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sau ne puteți cere să limităm modurile în care procesăm aceste date. Cu toate acestea, putem refuza o solicitare în unele cazuri - vă vom oferi informații care explică de ce v-am refuzat cererea dacă facem acest lucru.
Detaliat
• Ne puteți cere să blocăm și să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în una dintre următoarele circumstanțe:
a. Contestați acuratețea datelor – în acest caz, la cererea dumneavoastră, vom restricționa prelucrarea pentru perioada în care efectuăm verificările necesare privind acuratețea datelor dumneavoastră;
b. Prelucrarea datelor este ilegală și nu doriți să vă ștergeți datele;
c. Nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră pentru prelucrare, dar datele prelucrate despre dumneavoastră sunt necesare pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
d. V-ați opus prelucrării datelor dumneavoastră în temeiul interesului nostru legitim, inclusiv creării de profiluri pe această bază - în acest caz, la cererea dumneavoastră, vom restricționa prelucrarea pentru perioada în care verificăm că drepturile noastre legitime nu prevalează asupra drepturile tale.
• Dacă prelucrarea datelor dumneavoastră a fost restricționată, vom putea doar să vă stocăm datele. Orice altă modalitate de procesare din stocare se va face numai:
după obținerea consimțământului dvs.;

  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • pentru a proteja drepturile unei alte persoane fizice sau juridice;
  • din motive de interes public al Uniunii sau al unui stat membru.
• Vă vom informa înainte de a ridica orice restricție de procesare, așa cum este menționat mai sus.
• Cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau implică eforturi disproporționate, vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost dezvăluite datele dumneavoastră limitând prelucrarea acestor date. La cererea dumneavoastră, vă vom informa cu privire la acei destinatari.
 
Dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor
• Aveți dreptul de a primi datele care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat pentru a transmite astfel de date altui operator, în următoarele circumstanțe:
a. Prelucrarea datelor dumneavoastră se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe un contract între noi și dumneavoastră;
b. Datele dumneavoastră sunt prelucrate prin mijloace automate.
Vă vom furniza datele personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină.
• Dacă este fezabil din punct de vedere tehnic, puteți solicita ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie transmise direct operatorului indicat de dumneavoastră.
 
Dreptul dumneavoastră de a obiecta
• Ne puteți solicita să nu procesăm în continuare datele dumneavoastră cu caracter personal din motive legate de circumstanțele dumneavoastră particulare și dacă prelucrarea datelor dumneavoastră se bazează pe interesul nostru legitim. Vom înceta prelucrarea datelor dumneavoastră cu excepția cazului în care demonstrăm că avem motive legitime și convingătoare care justifică prelucrarea și acele motive prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau dacă scopul prelucrării este stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în tribunal.
• Pe lângă cele de mai sus, puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri legate de acel marketing direct.
 
Drepturile dumneavoastră în legătură cu luarea automată a deciziilor și crearea de profiluri
Pe scurt
• Aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii atunci când aceasta se bazează pe prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri, și dacă aceasta produce un efect juridic sau vă afectează semnificativ în mod similar, cu excepția cazului în care o astfel de profilare este necesară pentru a intra în, sau pentru a efectua, un contract între tine și noi.
Detaliat
• Aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii atunci când aceasta se bazează pe prelucrare automată, inclusiv neprofilarea, dacă decizia automată sau profilarea are efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, cu excepția următoarelor cazuri:
a. decizia automată este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi;
b. decizia automată este autorizată de legislația Uniunii Europene sau națională aplicabilă LC Waikiki și prevede, de asemenea, măsuri adecvate pentru a proteja drepturile, libertățile și interesele legitime ale persoanei vizate;
c. Decizia automată se bazează pe consimțământul dumneavoastră expres.
• Dacă se aplică cazurile indicate la (a) și (c) de mai sus, puteți solicita să vă exercitați următoarele drepturi corelative:
  • dreptul de a obține intervenția umană din partea noastră;
  • dreptul de a-ți exprima punctul de vedere;
  • dreptul de a contesta decizia automată.
 
Dreptul dumneavoastră de a vă retrage consimțământul
• Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră ca temei legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul să vă retrageți acel consimțământ în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pe baza consimțământului dumneavoastră anterior retragerii acestuia.
• Dreptul dumneavoastră de a opri marketingul direct
• Aveți dreptul să ne împiedicați să folosim datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. Puteți face acest lucru accesând linkul de dezabonare din partea de jos a e-mailurilor noastre sau trimițându-ne o solicitare.
 
Dreptul dumneavoastră de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere
• Aveți dreptul de a contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România („ANSPDCP”) sau autoritatea de supraveghere din țara de origine sau locul de muncă dacă considerați că prelucrarea datelor dumneavoastră nu este conformă cu legea aplicabilă.
• Mai multe informații despre ANSPDCP pot fi obținute vizitând http://www.dataprotection.ro/.
Dreptul dumneavoastră de a solicita o cale de atac judiciară
• Fără a aduce atingere oricărei alte căi de atac administrative sau nejudiciare, aveți dreptul de a urmări o cale de atac judiciară efectivă împotriva:
• un controlor/procesator care a încălcat drepturile care ți-au fost acordate de GDPR;
• o decizie obligatorie din punct de vedere juridic a ANSPDCP sau a oricărei alte autorități de supraveghere.
În măsura în care ați suferit daune morale sau materiale ca urmare a încălcării GDPR, aveți dreptul de a obține despăgubiri.
Cum vă puteți exercita drepturile în calitate de persoană vizată și procedura noastră de solicitare a persoanelor vizate?
Facem parteneriate cu Microsoft Clarity și Microsoft Advertising pentru a surprinde modul în care utilizați și interacționați cu site-ul nostru web prin valori de comportament, hărți termice și reluare a sesiunilor pentru a îmbunătăți și comercializa produsele/serviciile noastre. Datele de utilizare a site-ului web sunt captate folosind module cookie primare și terțe și alte tehnologii de urmărire pentru a determina popularitatea produselor/serviciilor și a activității online. În plus, folosim aceste informații pentru optimizarea site-ului, în scopuri de fraudă/securitate și publicitate. Pentru mai multe informații despre modul în care Microsoft colectează și utilizează datele dvs., vizitați Declarația de confidențialitate Microsoft.
• Trimiterea unei cereri. Pentru exercitarea oricăror drepturi de mai sus, vă rugăm să transmiteți cererea dumneavoastră în scris sau telefonic, folosind datele de contact indicate mai jos.
• Identificarea solicitantului. Pentru a putea aborda și gestiona corect solicitarea dumneavoastră, vă îndemnăm să vă identificați cât mai complet posibil. În cazul în care avem îndoieli rezonabile cu privire la identitatea solicitantului, vom cere informații suplimentare pentru a confirma identitatea presupusă.
•           Timp de raspuns. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea cererii. În măsura în care cererea dumneavoastră este complexă sau suntem în măsură să procesăm un număr mare de solicitări, este posibil să amânăm în mod rezonabil livrarea răspunsului dumneavoastră cu până la două luni, cu notificarea dumneavoastră prealabilă.
• Furnizarea răspunsului nostru. Vă vom furniza răspunsul nostru și orice informații solicitate în format electronic, cu excepția cazului în care solicitați ca acestea să fie furnizate într-un alt format.
• În caz de refuz. În măsura în care refuzăm să răspundem solicitării dumneavoastră, vă vom informa cu privire la motivele care au condus la această decizie și cu privire la posibilitatea de a depune o plângere la ANSPDCP sau la altă autoritate de supraveghere competentă și de a solicita o cale de atac judiciară.
• Impozite. Exercitarea drepturilor dumneavoastră în calitate de persoană vizată este gratuită. Cu toate acestea, în măsura în care pretențiile dumneavoastră sunt vădit nefondate sau excesive, mai ales ținând cont de caracterul lor repetitiv, ne rezervăm dreptul de a refuza îndeplinirea unor astfel de solicitări.
 
 
Analiza cookie-urilor terță parte (CLARITY)
_clck   Persistenta în browser ID-ul utilizatorului Clarity și preferințele, unice pentru site-ul respectiv. Acest lucru asigură că comportamentul în vizitele ulterioare pe același site va fi atribuit aceluiași ID de utilizator. 13 luni
_clsk   Conectează mai multe vizualizări de pagină de către un utilizator într-o singură înregistrare a sesiunii Clarity.  
 
13 luni
CLID   Identifică prima dată când Clarity a văzut acest utilizator pe orice site folosind Clarity.
 
13 luni
ANONCHK   Indică dacă MUID este transferat către ANID, un cookie folosit pentru publicitate. Claritatea nu folosește ANID și, prin urmare, acesta este întotdeauna setat la 0. 13 luni
MR   Indică dacă se reîmprospătează MUID. 
 
13 luni
MUID   Identifică browsere web unice care vizitează site-urile Microsoft. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru publicitate, analiza site-ului și alte scopuri operaționale. 13 luni
SM   Folosit pentru sincronizarea MUID-ului pe domeniile Microsoft. 13 luni